Obrazy energetyczne są fajne

Przez jakiś czas prowadziłem uzdrawianie obrazami i zacząłem używać kredek naftowych w sesjach kręgu średniego, gdzie prosiłem uczestników, aby narysowali innych ludzi w grupowych aurach. Zdałem sobie wówczas sprawę, że moja ręka była prowadzona tak jak byłby to test życia z aurą, gdzie używając olejowych kredek w domu rysowałem interesujące innych obrazy i obrazy energetyczne.

Wychowałem chrześcijanina, ale odkąd jestem dorosły i uwielbiam obrazy energetyczne, nie dostosowuję się do jednej religii. Wszystkie religie są przeze mnie rozumiane, a wszyscy wokół podzielają wspólną wiarę - wiarę w wyższą moc. Właśnie postanowiłem ominąć wytworzony przez człowieka dogmat religijny związany z religią i iść prosto do Źródła, czynnika jednoczącego, który łączy nas wszystkich bez separatyzmu.

Każdy, kto był na pokazie moich umiejętności, był również u mnie w domu. Gdyż pokaz moich umiejętności był właśnie w nim. Nie wszyscy się z tym zgadzają, ale od wielu pokoleń moja rodzina zdobyła wyobraźnię młodych osób, którym przyszło w niej żyć. Światła i hałas, kurz i brud, pobłażliwość rozrywki i nowości, przejażdżki szybkie, torby na prezenty, lalki kiełbasowe i nadmierne ilości słodkich potraw, wszystkie na lokalnym, bo moim własnym podwórku, na którym tak często były wystawiane obwoźne cyrki oraz wesołe miasteczka. To właśnie na podwórku zrozumiałem, czym są obrazy energetyczne. Uwielbiałem je i żałuję, że już tego nie ma. To były jedne z najwspanialszych chwil w moim życiu. Było cudownie. Jednak namioty cyrkowe, które u mnie stawały są już dawno zastąpione przez większe budowle. Wystawa cyrkowa jest częścią historii popularnej kultury w Australii i kronikach SPIN i świętuje dreszczyk emocji w alejce gwiazd.

Czy zastanawiam się czasem, czy potrafię ujawnić to, czego potrzebują po porażce inni ludzie? Podstawą tego jest fakt, że moje spostrzeżenia są dobrze uzasadnione, mają dobrą podstawę, są dobrze powiązane z prawdami matczynymi oraz innymi głównymi opiekunami. Potrzebę więzi wraz z własną matką, ma każde niemowlę w ciągu 12-15 godzin po urodzeniu - ważne są także metody porodu! Ja takie więzi mam nie tylko ze swoją mamą, ale również z cyrkiem oraz wesołym miasteczkiem, które dzięki jej płodności poznałem. Dane mi było również poznać, czym są i jak działają obrazy energetyczne. I aby mieć dobre poczucie ich fizycznych ciał, jako dziecko Boga i swojej mamy byłem psychicznie związany z matczyną energią pępowiny aż do 7 roku życia, czyli pierwszego etapu życia jakie jest od urodzenia aż do 7 roku życia, podczas którego koncentrują się dzieciaczki na rozwoju fizycznym i przebywaniu w ciele a także uczeniu się opanowania fizycznego. Bo to jest to, dlaczego dzieci muszą być na zewnątrz na tym etapie fizycznie a nie w stopniu akademickim otwierać się na świat.

To, o co tak naprawdę chodzi, jest fakt, że wydaje mi się, że istnieje fundamentalna różnica między żyjącymi i nieżywymi ludźmi. Trzeba przyznać, że martwy lud jest włosem mniej energicznym niż żyjący ludzie (z pewnymi wyjątkami). Istnieje kilka rodzajów energii (nieznacznie mało), ale energia duchowa nie wydaje się być jednym z nich. Obrazy energetyczne pomagają zrozumieć świat.


Jeśli chodzi o energię fizyczną, różnica między żyjącym ciałem a bardzo niedawno zmarłym ciałem to tylko kwestia sposobu zorganizowania tej energii. Żywe zwierzęta żyjące w ogóle są bardzo dobre w wykorzystaniu energii chemicznej w takich rzeczach, jak poruszanie się, rośnięcie, itp. Nowo zmarłe zwierzęta mają taką samą ilość energii chemicznej, że po prostu jej nie używają. Zamiast tego cokolwiek mają do spożycia, ciało używa tego niezależnie od tego, czy jest to ogień, czy rozkładające się zwłoki.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Spersonalizowane malarstwo energetyczne i psychiczne

Obrazy, które poprawiają energię